2017-10-24

Jahapp, då sitter man här igen och ska försöka blogga. Satt precis och kollade i arkivet och denna blogg har ju funnits i omgångar sedan 2009. Men som vanligt har jag raderat hela innehållet - en vill ju börja om på nytt.
 
Så vad gör jag nu? Sist jag satt bakom skärmen och skrev ner mina tankar var det om mina hästar (dom har väl i och för sig alltid funnits med i mina bloggperioder). Nu sitter jag på ett café i Breda, Nederländerna, och letar febrilt efter en ny praktikplats. Min pojkvän (och sambo!!!) är i närheten och gör något annat skolrelaterat, vår katt Nacho är hemma och har antagligen rivit ner halva lägenheten vid det här laget (kattungar ni vet) och hästarna är i Sverige. Kompisarna är lite överallt. Jag äter numera nästan helt vegetariskt, det gör ont i hjärtat när jag shoppar på Primark eller H&M (barnarbete, dåliga löner och förutsättningar för anställda osv.) och jag hatar män (det borde alla tjejer göra). Däremot älskar jag fortfarande The Rolling Stones, The Smiths, Bob Dylan och all gammal musik. Techno, hardstyle och house i all ära - men inget är bättre än klassisk rock.
 
Försökte ladda upp en bild på mig när jag poserar ståtligt framför slottet i Oslo när jag hälsade på Kalle (ja, vi är fortfarande bästisar). Men det fungerade tyvärr inte. Får försöka igen senare! Nu ska jag fortsätta med mitt letande efter praktikplats. Önska mig lycka till!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype