Dagarna går och tristessen tar över

Jag har nog aldrig varit så uttråkad som jag varit sedan jag sa upp mig. Till en början var jag självklart glad, full av energi och ville utnyttja de lediga dagarna till max innan jag börjar nästa jobb. Men nu är jag inne på tredje veckan som arbetslös och jag börjar bli galen. Hela kroppen kliar. Kanske borde åkt på semester eller något. Passat på. Men då krävs det såklart pengar. Tror jag städat lägenheten tre gånger på en vecka. Tvättmaskinen är tyvärr trasig annars hade jag nog tillbringat mycket tid där. Nu ska jag på jakt på gardiner och en skruvmaskin. Oli jobbar kväll hela veckan och klasskamraterna är antingen på praktik eller pluggar tentor. Kanske får bli en promenad i det fina höstvädret.
 
Utsikten från min balkong. Ska leta fram laddaren till min systemkamera så kanske jag kan börja ta lite finare bilder. Saknat att fotografera. Brukade ju vara bland det bästa jag visste.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype